Låt bli att stjäla mina bilder

tisdag 19 april 2011

Dagens bravader

Jaha idag  började dagen med att jens lagade frukost åt mig o han gjorde scones som e min favorit frukost =) Sen blev de att ta ut det lilla djuret i sin bur. I eftermiddags så tog vi en tur till Markaryd för att Jens skulle köpa nya knäskydd. Under hemfärden så ringde Mikaela så då bestämde vi att vi skulle ta en cykeltur. 
Sagt och gjort vi tog cyklarna och trampade iväg jag åkte bakom jens då min cykel har varit i vinter förråd haha skämt å sido så har jag varit för lat att gå bort och hämta den hon Marie nu i ett par månader :P  
Men vi kom inte riktigt helt fram till Marie innan det blev rabalder det kom en hund utspringande ifrån en trädgård där de inte var stängt och muckade med Nisse som muckade tillbaka det hela slutade i Mikaela, Nisse och cyklen i en enda hög hon klarade sig undan med ett skrapsår på magen. Men i alla fall så tog vi en liten tur men 3 cyklar där en hade krokigt hjul. 
Nu ikväll så blev det att övningsköra en tur och det går ju framåt skulle varit inom Inga-lill en runda men får ta det imorgon istället då det blev för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar