Låt bli att stjäla mina bilder

måndag 18 april 2011

Helgens bravader

Har haft fullt upp i helgen så har inte hunnit med att blogga men kan ju dra lite vad som har hänt i fredag på kvällen så var jag och Jens hos Mikaela och Pär och kollade på nya Potter filmen som Jens fick hem nu i veckan. Lördagen började med jobb mellan 10 och 3 allt gick bra med de. Sen bar det dirket hem til Mikaela och Pär där det var trädgårdsfix blev att grilla lite korv när vi kom Therese och barnen var också där och även så Jennie och Ambjörn och Kevin. Sent på eftermiddagen så ringde jag och Mikaela och jag eller ja de va Mikaela som ringde =) Till Axells palomino för att höra oss för om de var intresserade av medryttare. Efter samtalet så begav vi oss dit för en liten presentation och så bestämmde vi att vi skulle komma på måndagen och provrida. I söndags så blev inte så mycket gjort städade hos lilla ninisen så hon fick det fint tror att jag snart ska flytta över henne till sommarburen så ni kan få se den söta lilla skapelsen :P
Idag då så trampade jag och Mikaela iväg till Axells palomino och vi hade en mycket trevlig dag och det tackar vi Anne Axell för.=) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar