Låt bli att stjäla mina bilder

fredag 8 april 2011

Sara

 Till minne av min älskade kusin som hastigt lämnade oss i December 2009.
Här tänlte jag lägga in det jag skrivit på Facebook och även bilder, musik och videor.

16 April 2010
Mörka kvällar när ingen ser, faller de fortfarande tårar
Mörka kvällar när ingen vet, sitter du breve
Mörka kvällar när ingen ser, kan man höra gråt i natten
Mörka kvällar när ingen vet, torkar du våra tårar och tystar vår gråt
Mörka kvällar när ingen ser, ser vi tillbaka på ljusa minnen
Mörka kvällar när ingen vet, så sitter du breve och delar våra minnen
Mörka kvällar när ingen ser, så famlar vi i förtvivlan
Mörka kvällar när ingen vet, ber du oss att inte gråta mer
<3 

14 December 2010
Ett år efter olyckan

Min älskade kusin<3 
Idag om bara några timma är det ett år sedan ditt hjärta slog sitt sista slag, ett liv tog slut och mitt blev ett enda stork kaos.
Det sägs att tiden läker alla sår, men detta såret finns alltid kvar och öppnas ibland på nytt<3 
Saknaden växer i takt med att tiden den går, en saknad som alltid kommer att finnas kvar precis så som du kommer att finnas kvar inom mig där du har en egen plats som alltid kommer att tillhöra dig<3 
Kommer alltid att älska dig Sara<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar