Låt bli att stjäla mina bilder

söndag 24 juli 2011

Söndag


Nämn något som gjorde dig glad igår: Middagen Kinamat =)=)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Va väldigt trött o hade en liten katt som bet mig i tårna.
 
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kolla facebook 
Det sista du sa högt:Hej  
Det senaste någon sa till dig:Tjenna 
Vad har du druckit idag:Oboy 
Vad var det senaste du åt:Macka 
Vad var det senaste du köpte: Vet ej  
Vad är det för färg på din ytterdörr:Brunt trädfärgat 
Vad är det för väder hos dig nu:Molnigt 
Godaste glassmaken:finns så många goda =)  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Japp 
Sover du tungt:Nej 
Drömmer du mardrömmar: Ibland 
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb men förhoppningsvis har jag det snart 
Favoritklädsel: Hmm de jag känner för just för tilfället 
Favoritlåt just nu: Vet ej 
Vad ser du om du tittar till höger: En Kudde 
Vad gör dig glad just nu: Att livet är fullt av möjligheter 
Vad ska du göra härnäst: Vet inte ringa en vän :P  
Höger eller vänsterhänt: Höger 
Humör just nu: Glad 
Favoritgodis: Vet inte 
Kläder just nu: Stor T-shirt 
Sommarplaner? Har inga 
Hur många kuddar sover du med: 3 
Spelar du något instrument: nja ibland :P  
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Att må bra
 
Är du kittlig: Ja!!! 
Snarkar du: Fråga Jens  
Stjärntecken: Vågen 
Äckligaste insekten: Spindel fast de e väll ingen insekt ? 
Längtar du mest efter just nu: Ett jobb och vackert väder =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar