Låt bli att stjäla mina bilder

måndag 23 januari 2012

Måndag

Jaha mina vänner då var det måndag igen.
Igår sent på kvällen så kom barnens pappa hem från Dubai en vecka tidigare än planerat så nu är här fullt hus kan man ju säga. Kita blev överlycklig i morse när det var pappa som väckte henne o sen dess hade det bara varit pappa hela dagen. 
När vi fått iväg marcus och Kita till skolan så gick jag Vicky och Robyn till Creation station lekgruppen sen blev det en tur in till stan för att köpa simglasögon till Marcus och kolla efter ett par ballerina strupbyxor till Kita men hittade inga tyvärr.
Jag har åkt på dunderförkylningen Arne kallar jag han för så när vi kom hem från stan idag så stupade jag isäng o sov ända till det var dags för kvällsmat som Vicky hade kockat =) Kålpudding stod på menyn =) 
Kvällen har vi avslutat med att kolla på Bridget Jones och Marcus kom in till oss för att se klart Cry baby som vi kollade på igår.
Tänkte uppdatera er med lite bilder idag med minsann =) 

Våren är påväg =) dessa bilderna tog jag för ett par dagar sen och imorgon kan ni få se hur det ser ut här nu =)  
Snödroppar=) 
 Många snödroppar =)
 Vacker liten kyrka som jag promenerar förbi nästan var dag 
Min nya HellyHansen skidbyxor från Ebay = ett riktigt fynd =)  
Lördagens frisyr =)  
Galna aupairer på The Green Dragon i rött Valentine och i blått Marion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar