Låt bli att stjäla mina bilder

onsdag 8 februari 2012

1 månad

Jaha det får bli några inlägg till idag :P 
Ja nu har jag varit hemifrån i en hel månad, känns som tiden tidvis har släpat sig fram och tidvis rusat ifrån mig. Ibland har jag längtat hem och ibland inte. Man kan ju säga att det har hänt väldigt mycket under denna månaden. Ja ett jag flytta hit sen träffat nya vänner börjat dansa och testat på yoga åkt buss på minivägar åkt massa bil på fel sida vägen, Vicky har åkte hem blev väldigt tomt då, har fått paket på posten av min mor o moster har flugit till Geneve' själv med en 3 åring, varit uppe på ett berg, åkt gungande liftar. 
Jag jag har hunnit med en hel del på lördag så bär det av mot England igen och då väntar det en vecka utan föräldrarna i huset Helena ska åka på någon kurs o Anders och Marcus stannar kvar här i Frankrike en vecka till. Så mormor o morfar ska komma och hjälpa mig med Kita och Robyn hela nästa vecka.

Hade varit kul om ni kunde berätta vad ni vill att jag ska skriva om jag vet ju inte vad ni vill veta om livet här.

Jag saknar er allihopa där hemma saknar mina underbara små katter välldigt mycket i ett kallt land som england hade jag behövt Wilda <3 Hon sover under täcket hos mig hemma <3

Tänkte jag ska försöka mig på att ladda upp filmklipp nu så får se om det kommer fler inlägg idag <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar