Låt bli att stjäla mina bilder

måndag 20 februari 2012

Måndag

förlåt för usel uppdatering.
Denna helgen har jag legat nerbäddad i sängen mest hela tiden o försökt tvinga iväg förkylningen o det har gått ganska så bra faktiskt. Känner mig mycket bättre idag de enda som  inte e bra e halsen men de ska nog bli bra nu i veckan =) 
Ja vad har jag haft för mig idag då ?
Jo Ställt tillbaka barnen till att gå upp i rätt tid på morgonen även om de inte var skola idag. Helena trodde att de inte var skola för Kita heller idag men det var det tydligen så vi var där en timme senare men de gick ju bra ändå =) Nu på Eftermiddagen så fick Helena besök av en vännina så just nu försöker jag få mina naglar lite snygga =) vet inte riktigt vad som händer ikväll men ska se om jag kan få tag i Valentine =)

O tack Mor och Monica för de fina raggsockarna =)


1 kommentar:

  1. Hej hoppas sockarna passar. Jag pratade med Inga-Lill och hon har fått ditt kort. Mor

    SvaraRadera