Låt bli att stjäla mina bilder

tisdag 14 februari 2012

Tisdag


Ja då va de alla <3 dag idag då o den ska jag fira med jordgubbar och grädde. 

Gårdagen bestod mest av lek med barnen blev en tur in till Marlboroug med mormor och Robyn fick inhandlat lite bra och ha saker brevpapper o fina pennor bland annat så nu får ni sätta fart och skriva till mig, så får ni fina brev tillbaka. Igårkväll så gick jag och Valentine ut och åt middag på Raj en indisk restaurang har ingen aning om vad jag åt med gott var det i alla fall. Det ar en riktigt trevlig kväll men många goda skratt =) ( desvärra slutade kvällen med 3 kilometers promenad i ösregn då de inte gick att få tag i någon taxi jajaj jag får väll se de positiva att jag sparade dom kronorna :P 

Idag så ska jag och morföräldrarna ta barnen till lekplatsen då de e så fint väder sen tänkte jag bege mig in till Marlborough för måste köpa top up till min Brittiska telefon.

Ska även städa mitt rum idag o ta lite bilder för kom på igår att jag inte har visat er mitt rum :P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar