Låt bli att stjäla mina bilder

onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Ja då var det redan den 7 mars och de har kommit lite nyheter i mitt liv :P 
I måndags pratade jag med Manpower dom undra mest om jag fortfarande var intresserad av att komma tillbaka och jobba på Gille och det är jag så klart så fick beskedet att dom skulle höra av sig när det börjar dra igång om ett par veckor. Men sen igår när jag var inne i Swindon så ringde dom igen o nu va de andra bullar o snabba ryck fråga om jag inte kunde börja jobba imorgon alltså idag den 7 mars fick ju berätta var jag höll hus och att jag inte kunde idag men att jag fortfarande vill jobba. Så nu har min familj här börjat att leta efter en ny Aupair för de e ju liksom så att jag vill inte supa min chans till jobb nu i vår i och sommar nu när jag har chansen så jag kommer alltså inte att stanna här till slutet av april men stannar tills efter mor o far varit här men hur länge vet jag inte förhoppningsvis inte så länge.
Ja de va väll den nyheten de så snart är jag på svensk mark igen =) 

Ikväll så ska jag och Valentine testa på Aquafit får hoppas att de inte blir vi och en bunke pensionärer:P haha ja man vet ju aldrig.

Tänkte bjuda er på en liten bild på en liten blomma som kikar upp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar