Låt bli att stjäla mina bilder

lördag 25 februari 2012

Lördag

Ja nu ska ni få en uppdatering som ni antagligen väntat på.
Igår va de lekgrupp på scouthuset som vanligt men de som var mindre vanligt var att de var smockat med folk =) En av mammorna hade även med sig choklad cupcakes som man kunde köpa för £1 och så skänktes alla pengarna till en välgörenhets organisation så en sådan köpte jag så klart =) Igår eftermiddag så gick jag in till Marlborough och mötte upp med Valentine och Enzo tog en varmchoklad i parken =) Vädret här har varit helt underbart med solsken och varmt. Idag är de minst 10 grader =) 
Idag har vi bara varit en liten runda i parken, för de var en liten pojke som var trött .
På posten idag så kom minsann min efterlängtade elvisp =) 

Tänker bomba er med lite bilder från min vecka =) 

Fina sockarna som Monica stickat =)

Nya skorna kostade mig hela £6,50

Valentine och Enzo igår ute i solen =) 

En glad liten påsklilja som kikar fram i vårvädret =)


1 kommentar: