Låt bli att stjäla mina bilder

måndag 27 februari 2012

Uppdatering =)

Har haft en riktigt trevlig helg minsann i lördags kväll så va jag och de andra aupair flickorna ute på puben och åt mat sen blev de in till stan för lite party =) Glad var jag som för en gångs skull fick följe tillbaka till Manton av den polska aupairen =) 
Igår så tog jag bussen in till Swindon blev lite shoping =) Bilder kommer senare =) 
Idag så har jag och Robyn mest varit hemma då den lilla stackaren har fått vattenkoppor =(

Här kommer lite bilder ifrån helgen 


Byggde trampolin i Lördags

Ute på promenad

De va minsann ett konstigt får

Vackert väder här på Engelska landsbygden

Lite mer Natur

Och ännu mer natur

Jag under promenaden

I West Woods

Innan utgång

Flickorna på Puben

Valentine och hennes osynliga kompis

Någon är visst hungrig

Min mumsiga mat =)

Igår på bussen påväg till Swindon måste bara såga att de e inte någon vidare plats till benen..


Vill tacka Fam. Ottosson/Bengtsson för de fina kortet =)



1 kommentar: