Låt bli att stjäla mina bilder

måndag 19 mars 2012

Måndag

Ja mina vänner då har en dag till gått och idag har de varit riktigt fint väder här lite kallt dock men får hoppas att de håller i sig nu =) Tagit lite bilder idag som jag tänkte visa er =)  
Ja igår va jag i Swindon o shopa (lite) blev ju lite fler fynd från primark man kan ju bara inte låta bli att handla när man kommer till den affären asså :O 
Idag på eftermiddagen fick jag för mig att jag skulle placera alla saker jag köpt under min tid här i min resväska för att se hur mycket det igentligen är jag slutade lasta i saker när ena halvan såg ut som everest tänkte att ähh lite till finns de nog plats till så till helgen när mor o far kommer så ska de bli mer shoping =) IHhhh =) 
Nu till bilderna 


Solsken och maskrosor =)

Trött gosse

Påskliljor

Undermart att gräset växer o att blommorna blommar =) 

Ge mig sommar

Ja en liten försmak av det som nu ligger i min resväska 




Uppdatering : 
Var har era fina kommentarer tagit vägen ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar