Låt bli att stjäla mina bilder

tisdag 27 mars 2012

Uppdatering

Oj oj nu var dte minsann länge sedan jag va hä inne o skrev något, lovar att bättra mig, har haft ganska mycket att stå i sen jag va här sist. ja var ska man börja...
I torsdags så kom mor o far hit o dom hade med sig både pågenlimpa och bregott = en lycklig Emma. Bland de medtagna godsakerna fans även marabou och två paket jäst. Allt började bra i torsdagskväll med god mat och efterätt =) men slutade med kräksjukan för min del.
På fredagen va jag hängig på morgonen men efter en dusch framår lunch så blev jag lite piggare så det bar av till Swindon så mor fick komma iväg på det viktigaste besöket ja alltså Primark Blev lite shoping.
Lördagen blev det bara jag och far som åkte iväg till ett märkes outlet för nu va det mors tur att bli dålig men vi hade en trevlig dag i alla fall =) 
Söndagen bar det iväg till Oxford mycket fn stad kan jag lova blir nog en tur dit för mig igen på söndag om det är fint väder =) Hela helgen har varit helt fantastisk med över 20 grader och jag kan ju säga att det inte är sämre idag =) 
Idag så bakar jag kanelbullar av jästen jag fick för kitas skola ska ha äggletarjakt på onsdag och då skulle det säljas kakor så alla barnen på hennes skola skulle ta med något bakverk som går att sälja =) 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar